Hemma-fix

Tjollahopp!
Nu är jag hemma från skolan och har precis varit nere i tvättstugan för att tvätta lite kläder.. Idag tänkte jag ta en hemma-fix dag.. Städa här, för det behövs! och tvätta massa kläder.

Idag hände en liten rolig grej vid lunchen som jag tänkte dela med mig av.. Jag, rosanna och philip sitter och käkar och kommer in på ämnet om att rosanna ska träffa en kille som har sambo. Philip tycker absolut inte att det är okej att ha sex med ngn som har flickvän/pojkvän. Jag och Rosanna tycker det är helt upp till killen/tjejen som har förhållande, om båda personerna i fråga är med på det så tycker jag varför inte lixom? Men i alla fall så när vi förde denna konversation så satt det en kille bredvid mig vid matbordet och jävlar vilka blickar han gav mig och rosanna! hahah, lite småkul :)
Men vad tycker ni? Är det okej eller inte okej att vara med en kille som har flickvän? kommentera :)

Nu ska jag städa lite och fixa här hemma :)
Peace 'n' Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0