I'm that girl right here

God eftermiddag kära läsare!
Nu sitter jag här igen.. Funderar på om man verkligen orkar plocka upp skiten från golvet. Jag har precis dammsugit mammas lägenhet och kände att det inte var särskilt bra för min hals. Just nu känns det ungefär som om om jag skulle spotta så skulle jag spotta blod, just därför sitter jag med mitt allt-i-allo te framför mig och varvar ner!
För eran information så har jag bara rökt typ nåra bloss idag :) men det kommer brista om jag ska hem till frugan och dricka te! det kommer spricka rejält.. och snart är det lov då, tre dagar kvar. Imorgon slutar jag tidigt, så jävla skönt. slutar runt 12 redan och på onsdag slutar jag 13.20 o sen är det bara torsdagen kvar!

Nu funderar jag på om jag ska ge upp det här med skrivandet och kanske fixa designen?
Det visar sig! Jag menar, ni lär ju se om det blivit ngn förändring :)
Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0