Långfredagen

Godmorgon Sverige!

Nu har jag precis vaknat, eller nej där ljög jag.. vaknade för typ en timme sen :S Har precis käkat lite frukost dock som satt väldigt fint i kistan, åt inte särskilt mycket igår..
Min dag igår bestod av skolan och ungdomsmottagningen, efter det åkte jag till stinsen med mamma och shoppade lite grann! Sedan käkade vi middag med Elin som jobbar på Burger King och efter stinsen drog jag mig mot väsby och hem till viktor. Vi glodde först på King Arthur men det var tydligen "Directors blabla.." så jag fattade inte ett piss, istället satte vi på Saw 4. Jag kom hem runt 1 och lade mig i sängen och somnade som en stock!

Idag är planerna att jag ska käka lunch eller fika med frugan som är barnvakt åt challe, hennes brorsson. Hon sa att han skulle käka runt kl 1 så det blir väl någongång då.. Ikväll har jag inte många planer alls än faktiskt. Viktor är ensam hemma så det kanske blir någonting där men det visar sig!
Nu ska jag göra mig i ordning och så hörs vi!
Puss & kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0