Måndag igen..

ja, suck.. idag var den segaste dagen någonsin! Känns som om det gått typ 2 dagar på en dag! Kanske för att jag inte har någon mobil (?) nej, för den pajade idag på lunchen.. så nu hoppas jag på att få en ny! Den jävla skitmobilen har varit inne på lagning typ 4 ggr, så nu jävlar.. det roliga är ju att jag inte ens haft den i ett år, köpte den i augusti förra året, suck. dagens mobiler alltså! haha, man ska nog hålla sig till Nokias gamla 3310!

Nu är klockan 5 och jag har precis plugga lite historia, vi har ett fördjupningsarbete som ska vara inlämnat på onsdag. Idag hade jag planerat att bara plugga typ men nu måste jag ju fixa mobilen så jag hade tänkt att åka ner till kista med frugan och fixa det där sen kanske vi tar en fika på något café eller så kanske man kan hoppas på att åka hem till henne och ta en fika :)
Helgen har varit helt okej, lite knasig bara.. I det tidigare inlägget skrev jag vad som hände på fredagen, inte så mkt med andra ord. Och i lördags drog vi på någon knasig fest i Väsby, rätt värdelöst faktiskt. Det var kul ett tag när jag och elin tog över dansgolvet men annars var det rätt dött med irriterande fjortisar. Därför blev det en rätt tidig hemgång, runt 12 redan började vi röra oss hemåt, kom hem runt kvar i 1 till antonia.. Då satt vi uppe i hennes kök och snackade lite grann sen bestämde vi oss för att dra oss till sängen och kolla på The Notebook, världens bästa film! Somnade runt klockan 3.

Jag har också hunnit färga håret den här helgen, det blev rätt ballt faktiskt. Här kommer en bild. Man kan väl säga att det inte riktigt lätt att ta bild, blev ljusare på bilden. Men det ser ut som röda slingor i svart hår typ.. lite ljusa inslag här och där.. :)

image80 

Peace 'n' Love

Kommentarer
Postat av: Antonia

HAHAHA såå fikat va planerat din jävel kommer hit på gratis tee haha vill du ha stryk XD

2008-03-10 @ 23:34:02
URL: http://t0naa.blogg.se
Postat av: Emma

Nej jag tycker bara det är mysigt att vara hemma! För som sagt, ditt hem är mitt första hem och mitt riktiga hem är mitt andra hem :)

2008-03-11 @ 14:46:48
URL: http://yxpaket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0