Oberoende!

Nu är jag hemma igen, slutade för nästan exakt en timme sedan.. så himla skönt o sluta tidigt! Bara kunna sitta hemma och tare lugnt. Men det är just då man börjar fundera.. I detta fall funderar jag på ett bra sätt, tror jag. Jag känner mig glad idag, vet inte varför.. men det känns som en bra dag helt enkelt! Det är så himla skönt att vara helt oberoende av någon, att bara kunna stå på mina egna fötter och känna att jag klarar mig bra själv. Och om jag ska vara ärlig så har jag inte känt såhär på nästan 1½ år, det har alltid funnits någon jag lutat mig mot.. Som en betongvägg som alltid finns där. 
Självklart har jag fortfarande väggar här och där som jag kan luta mig mot när det känns jobbigt och tungt, men jag har inte det där beroendet att jämt och ständigt ha någon där och det är en sån underbar känsla!

Jag vet att det låter dumt.. men det är en milstolpe i mitt liv tror jag! haha, det lät dumt.
här kommer en as härlig låt!

Gavin DeGraw - Chariot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0