Påskägg

Hallå på er!

Just nu i denna sekund sitter jag och smaskar på mitt påskägg som mamma köpt åt mig, mums! Idag har jag och mamsen varit på Ikea, har köpt en ny säng och ett nytt tvbord. Eller aa nytt och nytt, tvn står på en pall för tillfället. haha, så det behövdes om man säger så. Och sängen blev en 1,20 säng, även ikeas dyraste (a) Men riktigt snygg och skön var den! Förhoppningsvis kommer den på Måndag eller Tisdag. Vi köpte även lite smått och gott därifrån, sånt som man plockar på sig under resan igenom varuhuset lixom. :) Efter Ikea åkte vi till Ica i Sollentuna centrum och skulle kolla på blomma in till mitt rum, men vi hittade ingen.. så vi handlade lite mat och dylikt.. Idag hade jag tänkt fixa på mitt rum, plocka bort delar på sängen och min sänghimmel osv så någonting blir klart idag!
Gårdagen var en trevlig dag! Jag, frugan och hennes brorsson Challe åkte till Stinsen och fikade runt 1-2, efter det åkte vi hem till henne och tog det lugnt.. Jag käkade middag där och runt klockan 8 började jag röra mig hemåt för att göra mig i ordning. Klockan 9 tog jag tåget mot Märsta och av i väsby för att dra hem till Viktor. Kvällen gick och vi spelade Poker med pepparkakor som marker (?) och senare även Mario Cart eller vad fan det hette.. Vi pimplade lite öl och hade trevligt.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Viktor bjöd med mig hem till Chrilles kusin i märsta men vi får se vart kvällen leder någonstans!

Nu ska jag fixa och trixa! Lägger upp några låtar snart som jag har fastnat för :)
Puss & kram ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-22 @ 15:58:30
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0