School

Japp, det är bäst att skriva lite på engelska eftersom jag nu sitter på min engelska lektion.. Suck. Blev precis klar med min artikel, så jäkla skönt att få det avklarat! Den skulle egentligen vara klar på onsdag men lika bra att få det överstökat :) Nu sitter jag och kollar runt på facebook och pa, slutar om 10 minuter så det ska jag väl fortsätta med under den resterande lektionen.
Efter den här lektionen har vi historia, SUCK! hatar historia och CHÖ (våran lärare), han är så himla tråkig! det enda vi gör är antingen kolla på film eller anteckna när han går igenom på tavlan.. Införskaffa en fantasi snubben!

Idag har jag inte mycket planerat, när jag kommer hem ska jag städa mammas lägenhet och tjäna en hundralapp och sen vet jag inte. Antingen tränar jag eller så träffar jag kanske frugan :)
Nu ska jag lyssna lite på musik tills vi slutar!
Peace 'n' Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0