Söndags seg

Jag har precis käkat upp min frukost, vilket blev gröt denna härliga söndags morgon (?) eller eftermiddag (?). Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, bara lata mig och kanske fixa lite här hemma. Mamma och Anders åkte just till Ikea för att hämta mitt tvbord och få sängen hemskickad. Så det blir fix och trix när dem kommer hem men innan det kan jag försöka städa i mammas lägenhet och tjäna en hundring.
Ikväll har jag bokat bord åt mig och fruganMongolia inne i stan, Sveriges bästa och godaste restaurang må jag säga! Jag tog med mig frugan dit på sportlovet och sedan dess har hon tjatat om att hon vill gå tillbaka. haha :)

Igår kväll åkte jag hem till Hamster och där var vi under kvällen några stycken och spelade ölspelet, även klädpoker. Drog mig hemåt runt 1 cirkus.. Nu ska jag försöka få någonting gjort medan dem är borta!

Så länge får ni ännu några låtar som jag fastnat för! Fan va grymma dem är :)

Flipsyde - Spun

Flipsyde - Flipsyde

Flipsyde - US history


Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0