Svordomar

Godkväll Sverige!

Idag
har nog varit den segaste dagen hittils det här lovet i alla fall, vaknade i morse av att frugan ringer och väcker mig runt halv 11 och ber mig komma till henne. Så jag hasar mig upp ur sängen och gör mig i ordning och sedan drar fötterna till bussen och hem till henne. Väl hemma där så gör jag makaroner och köttbullar till lunch och efter det kollade vi på den andra filmen vi hyrde kvällen innan, vilket var Heartbreak Kid. Har sett den innan och tycker den är otroligt bra!
Däremot så hyrde vi den tillsammans med en annan bra film igår, vilket var Hairspray som jag sett reklam på. Det är en moderniserad musikal och det var faktiskt rätt bra och rolig! Mycket mer än så har vi inte gjort, eller jo, vi har iofs spelat Mario Cart och käkat pizza också haha. Men absolut inte mer än så.. Riktigt lata har vi varit.

Just nu sitter jag här och lodar och pratar med Marco på msn som lär mig italienska svordomar. Hittils har jag lärt mig;

Cazo - Kukhuvud
Stronzo - Skithög
Pottana - Hora
Figliopottana - Horunge

haha, tråkigt man kan ha det! Ska nog gå och lägga mig i min underbara säng om ett tag :) Imorgon har jag inte särskilt mycket planerat, kanske städar lite och tvättar. Vem vet?
Natti nattnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0