YES I CAN!

FO' SHO! Jag är helt enkelt bäst, bara bäääst :) fick ett samtal för en stund sen från Cykelringen där jag var på jobbintervju i torsdags. And guess what? JAG FICK JOBBET! så jävla glad, ville verkligen ha det där nedrans jobbet och jag fick det!
Det roliga är att det hade varit hur många som helst som sökt, när jag var där på intervju så pekade han på en hel hög med papper och sa att de hade fått in en del ansökningar.. but I was the lucky one ;) så jävla grymt...
Jag hoppas bara att han hörde vad han sa när han ringde för 1. min mobil är inte den bästa och 2. min röst är helt förstörd.. Hör typ inte ett ord av vad jag säger i verkligheten undra då hur jag lät i telefonen?
Aja.. jag fick i alla fall jobbet :) nu

En annan sak jag glömt att berätta; det där nedrans fördjupningsarbetet i Historia som jag gjorde.. fick vi tillbaka idag. och jag fick VG! Förstår ni hur grymt det är? En uppgift som jag gjorde över en kväll fick jag VG på, jag är då bääääst i hela världen :)

Nu har jag skrytit klart men när man är duktig får man skryta! Nu ska jag träffa frugan på en kopp té och hoppas att min röst blir lite bättre av det!
Peace 'n' Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0