10 dagar kvar!

Tjaabba!

Hoppas allt är bra med er, med mig är allt toppen.. :) Kom hem från skolan för ett tag sedan, dagen gick rätt smidigt dock blev jag lite sur i morse då Sarah bara drog från lektionen när vi har ett arbete som ska vara klart på måndag och det här var sista tillfället vi hade på oss att bli klara :P Men jag löste det bra :)
idrotten idag hade vi softboll, igen.. Det var kul o kolla på när dem körde men fattar inte ett skit av reglerna, men det verkade ingen annan heller göra :P
Imorgonbitti har vi löpning på idrotten så jag tänkte ta en sovmorgon och skippa det, springa har aldrig riktigt varit min grej! Så imorgon börjar jag inte förens 12.40, skönt det ska bli! :)
Idag har man ju även fått lite sol på sig, satt ute på hålet med Philip, Sara och Victor.. Jag försökte plugga men gick väl inte så jäkla bra :P vi satt och snacka och solade lite grann :)

I helgen har jag inte planerat så mkt mer än att jag och Rosanna ska hitta på någonting på lördagkväll.. Vi får se vad helgen har att bjuda på :) Skönt att jag är ledig på lördagen, jobbar bara på söndag men börjar inte förens kl 13 så får ju sova ut :) Längtar tills lönen kommer!

Nu ska jag chilla hårt! Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0