2 dagar kvar!

Hej på er, nu har jag precis kommit hem från skolan typ.. eller aa, för ca 10 min sen. :) Det känns så jäkla skönt, nu är det lixom bara två skoldagar kvar sen är det sommarlov och ettan är avklarad! Det är två riktigt slappa dagar också, på måndag har vi bara två lektioner men ska bara gå på ena och på tisdag har vi bara en lektion och det är idrott, då ska vi bara sitta och slappa i edsbergs parken, sola och spela kubb :) myspys!

Idag på historian fick jag tillbaka mina två (egentligen tre) prov som jag gjorde igår och i onsdags.. På ''kursskrivningen'' vilket var typ bara massa konstiga bregepp fick jag IG (väldigt väntat) och på dem andra som jag gjorde igår fick jag G, är glad över att jag får G i kursen iaf :) det är rätt många som troligtvis inte kommer få det!
Däremot så känner jag mig rätt värdelös att jag troligtvis bara kommer få G i idrott, låg på åtminstonde på VG förut men har sänkt mig eftersom jag varit så ''inaktiv'', men får väl skylla mig själv? Känns iaf rätt surt eftersom det är det enklaste ämnet att få bra betyg i och alla andra får typ MVG. haha. Dessutom vet jag innerst inne att jag kunde fått mkt högre betyg om jag bara orkat.. men men!

Ikväll har jag inte bestämt än vad jag ska göra, ska nog ringa och kolla med mogge.. vore kul o hitta på någonting med honom :) var länge sen! Annars så ska jerez och hans kompisar vara i edsbergs parken och typ röka vattenpipa och ta det lugnt, vore rätt mysigt :) Men jag får se! Inte bestämt mig än..

Nu ska jag iaf ta det lugnt och njuta, ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0