2 dagar kvar

Godmorgon!
Nu har jag precis sminkat mig klart och ska snart börja röra mig mot tåget.. Börjar jobba klockan 10, suck..
Gårkvällen slutade ändå helt okej, jag var inte helt själv.. Jag och Jerry träffades vid ICA i helenelund och köpte ingredienser till snickers och sen drog vi hem till honom 'bakade' :) Jag fick honom att erkänna att dem är jävligt goda! haha. Kvällen fortsatte med lite guitar hero och snick snack, kom hem runt 12 så jag har ändå fått hyffsat mycket sömn i natt!

Idag är inte särskilt mycket planerat, jag slutar kl 15. Jerry försöker övertala mig om att sola solarium med honom idag, fast jag solade solarium senast igår! Får se hur det blir.. Annars ska jag kolla igenom vad jag ska ha med mig och börja förbereda packningen :) Kanske får lite plugg gjort också.
Nu måste jag packa väskan och börja röra mig mot tåget!

Ha en superbra dag! Ciao amigos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör man hemma gjorda snickers?

2008-05-04 @ 20:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0