det vart en utekväll

Godmorgon på er! Nu har jag nästan precis vaknat, för ca 15 min sen.. Har även hunnit proppa i mig lite mat från igår kväll.. Igår vart en rätt lyckad kväll med mycket skratt, vi började med att bara vara nåra få st i edsbergs parken och slutade med att vara drygt 30 uppe bakom konsthallen på berget där. Jag var väldigt glad att jag tog med mig långbyxor kan jag säga! Det var massa mygg och det var inte särskilt varmt heller.. Jag träffade lite trevliga personer där och hade allmänt trevligt :)
Jag drog hem med simon, tobbe och måns.. Dem skulle vidare hem till Märsta och jag drog hem, vet inte vad
klockan kunde varit.. 1 typ?

Nu ska jag nog gå ner och sätta mig i trädgården i solen!

image127
Seppe och Simon, tyvärr kom även mitt finger i vägen lite xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0