en lång dag!

Tjabba, tjena, hallå!

Idag har varit en lång dag, som jag sa tidigare så skulle vi med italienskan kolla på en film på Sagabiografen. Filmen var helt okej, inte världens bästa men ändå okej. Det var mycket slagsmål och slödder men sånt tycker simon om så han blev glad :)
Innan bion så gick jag och simon runt i gallerian, han kollade i några klädaffärer och sedan satte vi oss på nedervåningen och käkade italiensk glass. Efter bion, som var slut runt klockan 5, frågade simon mig om jag ville komma och kolla på hans träning. Han tränar Muay Thai inne på kungsholmen och jag hade ändå ingenting bättre för mig och det var rätt intressant att kolla på, fick lite ont i rumpan i slutet av timmen dock men sånt får man leva med..

Nu kom jag hem för ca en timme sen och har stoppat i mig lite pasta med ädelostsås och bläddrat mellan olika kanaler på tv. Jag ska snart hoppa i säng för jag är sjukt trött!
Vi hörs imorgon, ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0