En tidig morgon

Härligt väder det är ute va?! hur underbart som helst :)
Gårkvällen var helt okej, var på fest hemma hos Carro i Väsby.. Det var rätt mycket folk där och senare mot kvällen kom även Rosanna förbi och hälsade på :) Dock drog jag hem rätt tidigt för jag blev så jäkla trött, var hemma redan klockan 12. Men det förklarar väl också varför jag vaknade så tidigt idag. :)

Just nu håller jag på och tvätta kläder i tvättstugan och senare idag ska jag in till stan och träffa Tobbe som jag träffade på en fest för en vecka sen, vi ska gå runt i stan och jag tänkte kolla om jag hittar någonting till morsdag som är imorgon :) 
Ikväll ska jag hitta på någonting med Rosanna, vi vet inte riktigt vad vi ska göra än men ut ska vi iaf ;D Rosanna är en underbar tjej :)

Nu ska jag fixa någonting att käka! Vi hörs sen, ciaao!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Aaw, du är underbar själv! :)

2008-05-24 @ 19:09:51
URL: http://rosanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0