Fest + jobb är ingen bra kombination!

Hej alla läsare!

Ni får ursäkta för en dålig uppdatering men har inte haft tid i helgen. Kan berätta lite kort vad jag har gjort;
Fredag: Var hemma hos antonia ett tag på kvällen men klockan 9 typ bestämmer vi oss för att åka till sollentuna hem till Niklas, men väl i sollentuna skickar krille sms och säger att dem är hemma hos micke i kista och kollar på hockeyn. Och eftersom jag sagt att jag skulle träffa honom så åkte vi dit istället.. Vi var där ett tag tills det var typ 10 min kvar på matchen, då drog vi.. Krille skjutsade hem antonia och jag sov hos honom. Somnade sent, vi låg och snackade om allt och inget ända fram till klockan 3 typ..

Lördag: Började jobba klockan 11 så det var bara att hasa sig upp på morgonen och sätta sig på tunnelbanan, på jobbet var det rätt lugnt tack och lov så det var rätt chill.. Jag slutade klockan 5 men tänkte att jag skulle ta halv 6 bussen, men det tyckte inte Jerry så han gömde min väska i verkstan så jag skulle missa min buss. Vilket jag också gjorde. Åkte hem klockan 6 istället med honom.. När jag är på väg hem ringer jag Jerez för att kolla vad som händer och han var hemma hos sin kompis Erik som fyllde 18, han sa att det skulle bli fest och att jag skulle komma dit. Jag åkte hem och käkade och hörde av mig till antonia, jag gjorde mig i ordning och vi tog halv 9 tåget till märsta..
Väl där så var det lite segt i början men blev rätt kul fram mot slutet, nackdelen med att vara i märsta är att det är omöjligt att ta sig hem om man inte tar sista tåget så det vart till för oss att ta sista tåget som gick ngn gång halv 1.. Jag hörde iaf senare att festen hade spårat ur och att det blivit tjaffs så det var lika bra att lämna festen när den var som roligast :) Vi dansade iaf och hade kul!

Söndag: Bakis + jobb.. Usch! Började redan klockan 10 så halv 9 var jag tvungen att stiga upp ur sängen, och det tog emot om man säger så.. ville ligga kvar och bara dra mig i sängen hela dan. Men icke sa nicke! Jag höll dessutom på att missa mitt tåg, men jag är duktig så jag hann :) Väl på jobbet så var det bara jag och alexander som var där först, klockan 11 kom jerry och klockan 12 kom mange.. Rätt lugnt idag också, det är ju helgen innan löning så det är väl inte många som har råd att köpa cykel då.. haha. Jag slutade iaf klockan 6 idag och var hemma runt halv 7, då käkade jag middag med mamma och det var gott med mat!
Nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och kolla på tv! Har as ont i fötterna..

Det var min helg och jag märker att det här blogginlägget blev rätt så långt haha! Här kommer iaf en bild på mig i skolan, slänger även upp en bild på Jerez :)
image114 image115


Här kommer även en rolig länk som antonia skickade till mig nyss, garvade som satan! Men jag kanske bara har dålig humor.. haha
http://www.garaget.org/video/rhwee8c8grqu

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0