huvudstaden

Nu har jag äntligen kommit hem från staden. Först träffade jag Tobbe vid centralen, vi gick till kungsan och köpte var sin mjukglass som ingen orkade käka hälften av. Efter ett tag komm jerez och vi gick till först till donken och sedan gallerian. Vi sprang runt i affärer för jerez ville ha ett par jeans, han hittade inga. Efter det gick vi till hötorget för jag tänkte köpa blommor till mamma, men då hade dem stängt igen allting så det blev inga blommor. Till slut bestämde de sig för att gå in i Pub och G-star butiken för att spana in 'supersnygga' Karin från bigbrother, vi såg även bigbrother anton i samma affär. :) han är ju gryyymt snygg!

Nu sitter jag och väntar på att rosanna ska ringa för hon satt och käka när jag ringde nyss, så får vi se vad vi planerar tills ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0