Jobb

Hallå allihopa!
Nu har jag vaknat, klätt på mig och borstat tänderna.. bara sminkningen kvar, börjar jobba idag kl 1.
 Igår vart en seg men rolig kväll :) Runt klockan 8 kom rosanna och risto och hämtade upp mig och vi åkte till ph, jag käkade och klockan 9 åkte vi hem till mig igen.. Vi glodde lite på melodifestivalen och kollade runt vad som hände, till slut orkade vi inte sitta inne längre så vi tog en sväng med bilen till edsbergsparken och gick vid vattnet.
Elisa och Hilda var på någon fjortisfest vid falkberget och vi bestämmde oss för att åka dit för det är precis i närheten, när vi kommer dit är det massor av lammkött från typ danderyd och asfulla brudar. Det är alltid kul att vara nykter på en fest där andra är as packade! haha, vi var där ett tag och träffade även Jesper Kask från våran klass, vi satt och skrattade åt hur roliga folk var.. Runt klockan halv 1 så begav vi oss hem, eller de andra åkte hem, jag fick skjuts till Niklas där han, john och jerry var och spelade guitar hero/sing star/kollade på American Pie. Var där ett tag och utklassade niklas på sing star, runt halv 2 drog jag hem och somnade som en stock typ.. :)

Nu måste jag göra mig i ordning för jobbet! Chefen ville att jag skulle komma in klockan 11 egentligen men det ville inte jag :) men jag får väl försöka komma dit så tidigt jag kan.
Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0