plugg,plugg,plugg...

Hallojsan!

Idag
har varit en skön dag, skolan gick lagom smidigt förutom den där förbaskade historian i morse i två jävla timmar. Rena rama pinan! Men snart är det slut.. bara 2½ vecka kvar.. :)
Jag slutade skolan klockan 13.20 idag och klockan 14.30 skulle jag befinna mig på sollentuna sjukhus på vårdcentralen där.. så för att fördriva ca 40 min så tog jag 523V ifrån sollentuna och åkte ett varv (?) haha onödigt men aja, det är skönt att åka buss och lyssna på musik. Jag hade iaf inte hunnit hem. Isf skulle det vara att komma hem, ta av sig skorna och sen på med dem igen och tillbaka till sollentuna.. Väl på sjukhuset träffar jag inga mindre än Micke Dahl och Morgan, blev lagom chockad! Har inte träffat ngn av dem på sjuuukt länge så det var kul :) Morgan var där för hans hosta och Dahl var med som stöd, haha gulliga pojkar :)
Vi satt och småpratade en stund och morgan sprang och gjorde massa prover, jag fick också reda på att lilla pojken har fått körtkort! Morgan har blivit en stor pojke..
När jag väl var hos doktorn iaf så kollade hon i min näsa, vilket var väldigt obehagligt och hon konstaterade att jag var väldigt svullen med ngn konstig polyp? vad det nu är.. Hon skulle iaf göra en remiss till öron, näsa och hals avdelningen så jag kommer väl få en kallelse dit någon gång här framöver..
  
Mötet gick iaf snabbt och när jag kommer ut igen så sitter morgan och dahlen och väntar på mig.. Dem frågar om jag inte ska med hem till morgan och fixa lite käk eller något och klart man nappar på det! Vi åkte hem till morgan och självklart var det jag som fick stå och göra pannkakssmeten men morgan var duktig och gräddade dem :)
Vi käkade pannkakor iaf som på gamla goda tiden och de frågade ut mig om killar och mitt sexliv.. Haha dem fick sig några goda skratt! Efter att vi käkat så gick vi in till garaget och satte igång vattenpipan, dahlen var inte kvar länge för han var tvungen att plugga så jag och morgan satt och rökte vattenpipa ett tag och snackade om gamla minnen sedan skjutsade han mig hem precis :) Mysigt!

Nu ska jag tyvärr plugga.. Har 3 saker tills imorgon och det ena är ett läxförhör i samhälle på internationell ekonomi, det andra är en läslogg i svenskan som man ska ha gjort samtidigt som man läst en bok och det tredje är en redovisning i svenskan som jag missade när jag var på cypern i förra veckan.. Så det är bara att sätta igång!
      Idag fick jag även en försenad födelsedagspresent av Jerez i skolan :D det var ett jättefint armband med små snäckor typ som han köpt i Thailand :) Han ska få sin 18-års present av mig imorgon, glömde den i morse!

Nu måste jag plugga... Ciaaaao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha snickers receptet emma!

2008-05-14 @ 20:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0