Snickers!

Nu har jag kommit hem från jobbet och sitter o proppar i mig snickers som jag och jerry gjorde igår :) mums! Nu är jag äntligen hel-ledig en vecka, ingen skola och inget jobb! bara deeega på stranden och i poolen! Ska bli så jävla härligt..
Nu ska jag sätta igång och börja förbereda packningen, ska kolla igenom sommarkläderna och vad jag ska ha med mig o s v. Känns så himla overkligt att jag åker imorgon natt ;O kan inte förstå det själv.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är rätt sugen på att dra ut om det händer någonting. Men det beror på hur mkt jag får gjort av packningen ikväll. Umair ringde mig iaf när jag var på väg hem från jobbet och frågade om jag skulle till edsviken för det skulle tydligen vara ngn fest där för nån tjej som fyller år. Men vi får se!

Dagens citat måste endå vara:
*censur* är som att para en hund med en katt... det kanske funkar... men det blir bara skit .

Nu ska jag börja plocka fram alla sommarkläder :) Tjena hej!

image107


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0