Sola!

Vilken härlig dag, skön också! Jag har fått jättemycket gjort under denna dag. Jag har tvättat massor med kläder, jag har städat både min och mammas lägenhet och jag har underhållt brännan litegrann :) Nu har jag precis käkat lunch och det blev en matlåda från findus med oxjärpar och sånna där potatisgrejer. Kommer aldrig på vad dem heter! Men jag beskriver dem genom att säga: "det ser ut som potatisbullar fast mindre". Jag pratade nyss med rosanna i telefonen och då beskrev jag dem så :) Vi pratade även lite om kvällen och vi ska antingen till sumpan till Fredriks killkompis som tydligen ska ha fest eller så ska vi till märsta med Risto :)
Jag tänkte hoppa in i duschen snart när maten smält, sen ska jag göra mig i ordning för huvudstaden! Måste även ner i tvättstugan och hämta den sista tvätten som håller på att torka nu :)

Här får ni iaf en grym låt att lyssna på så länge, tror jag har haft den här uppe på bloggen förut också. Men skadar aldrig att lägga upp den igen. Det är den värd, den är grym! Om man verkligen lyssnar på texten så blir man rörd, ta er tid och lyssna ordentligt!

You take the breath right out of me
You left a whole where my heart should be
You gotta fight just to make it through
'cause I will be the death of you

Kommentarer
Postat av: mona

älska låten

2008-05-24 @ 17:25:47
URL: http://brandmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0