Tråkig fredagskväll

Idag har jag känt mig nyttig och varit en duktig flicka.. Dagen började med att jag som sagt var hos tandläkaren och tog typ 3 bilder, efter det åkte jag till rotebro och solade solarium. När jag kom hem degade jag i ca 45 minuter sen gick jag ner i tvättstugan och började tvätta kläder och när jag kommer upp så sätter jag igång att börja städa (?). Jag börjar med att bädda ur och bädda rent i sängen och så luftade jag alla kuddar på balkongen. Väl klar med det så började jag damma, när jag hade dammat hela min lägenhet så började jag städa toan och så tog jag ut alla mattor på vädring. Medan dem var ute på vädring dammsög jag golven, mitt upp i alltihopa så börjar den låta konstigt och till slut förstår jag att det är påsen inuti som är full. Jag har dammsugit många,många ggr i mitt liv men jag har tamejfan aldrig bytt ngn jävla dammsugspåse!
Synd nog var mamma inte hemma så hon kunde inte hjälpa mig.. Det tog ca 5 min för mig att bara få upp skalet på dammsugaren så jag fick bort den gamla påsen sen var det bara att fixa och trixa så den nya påsen satt på plats. Jag fixade det iaf, helt själv!
När jag var klar med allt tvättande och städande så begav jag mig mot helenelunds station för att träffa Jerry. Jag glömde nämligen min hårklämma och min öl hos honom igår och så köpte han cigg åt mig..
Sedan har jag inte gjort så mycket mer idag faktiskt!

Ikväll tror jag blir en lugn kväll, har varit på dåligt humör dem senaste timmarna så jag funderar på att gå ut och gå en sväng eller så går jag förbi ICA och handlar ingredienser så jag kan baka snickers och sen bädda ner mig i sängen! Men vi får se vad kvällen leder mig.. :) 
Imorgon jobbar jag från klockan 10 till 15, rätt kort pass men skönt! Då har jag tid för att småpacka och tänka ut vad jag ska ha med mig.. Hatar att göra allting i sista minuten haha :)

För er som har tråkig så lyssna på den här låten, as härlig refräng! Hela låten är bra, men refrängen är absolut bäst.. VARNING! denna låt är beroende framkallande!



Why give up? Why give in?

Nu ska jag ta att fundera ut vad jag ska hitta på, promenad eller snickers bakande? CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0