uttråkad

Sitter och funderar på vad man kan hitta på? Försöker få ut lilla olle till helenelund så han kan köpa cigg åt mig och underhålla mig lite grann.. Vet inte om jag lyckas så bra haha :P Ni har inga förslag på vad man kan göra?

Jag har också haft tanken på om jag ska göra snickers eftersom jag varit sugen på det i flera dagar.. Men har varken haft orken för att gå och handla ingredientser eller baka dem, så det blir ju lite svårt..
Det blev ingenting av tatueringen idag förresten, synd..  Simon är troligtvis hemma hos Tobbe nu iaf och drygar sig, han hoppar säkert studsmatta som "en stel fiskpinne" som han själv beskriver honom, haha!
Nej, funderar på att iaf gå en promenad, men först ska jag tamejfan ha mina cigg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra kväll!

2008-05-29 @ 20:00:19
URL: http://neversmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0