Affärsjuridik

Hej på er!
Nu är jag hemma och dem närmaste timmarna kommer bestå i plugg plugg och åter plugg. I affärsjuridik. Mindre kul. Gårkvällen var iaf riktigt mys, jag åt middag hemma hos jesper med hans far, därefter hade hans pappa hyrt Horton som vi kollade på. Riktigt rolig faktiskt! Barnfilm, men ändå.. jag skrattade :) När filmen var slut gick vi ner till hans lilla stuga och kollade på nya avsnittet i Prison Break men jag somnade ganska fort så vi kollade på den igen i morse när vi vaknade. Spännande serie! Älsklingen vaknade redan vid klockan 9 och när jag vaknade, runt halv 11, hade han hittat något båtspel som han laddat ner och som han suttit och spelat (?). Vi låg iaf i sängen ett bra tag och runt 1 rörde vi oss uppåt för att ta någonting att äta.. Seg dag med andra ord, nu är han på sitt jobb (lidingö varvet) och ska serva sin bil med adam och micke, medan jag sitter här och försöker plugga.. Aja, någonting ska jag väl iaf få gjort så jag kan avnjuta middagen hos honom ikväll, ordentligt! Det blir grillat kött med pepparsås, mums!

Nej, affärsjuridik var det nu.. hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Frågestund

Nu är det frågestund i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu. Hoppas att även du kan vara med och delta i detta om det är så att du har några frågor att ställa.



Kanske är det så att du är ny vid bloggen, och då får du naturligtvis kolla dig runt och "känna dig som hemma" och förhoppningsvis kommer du att få upp ögonen som så många andra för en av de bloggar som som sagt växer snabbast just nu.



Tack på förhand och ha en fortsatt trevlig söndag!



Mvh

2008-11-09 @ 15:34:14
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Anonym

haha fegis som inte vågar att visa vissa kommentarer

2008-11-09 @ 17:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0