Friiiiday!

Hali halå! Skön dag i skolan idag.. endast 2 lektioner som man egentligen skulle kunna kalla 1 lektion eftersom den ena bara varade i ca 2 minuter. jippie! Mest slappdag med andra ord, men nu gott folk så är den hemska period 1 över.. wohooo! Resten av 2an kommer bestå av halvdagar 4 av 5 skoldagar, naaajs eh? coooling..

Igår var jag som sagt på ikea med mami och shoppade några underbara saker, bl.a. två nya kuddar (nu är det perfekt!), och en tavla som egentligen är 5 tavlor i en.. alltså, 5 st små svart-vita bilder i en svart ram lixom.. as coolt! Sen köpte jag en växt, en sån där smal lång grön växt som bara finns på ikea typ och jag köpte även en låda som jag ska ha inne i min klädkammare och kunna slänga skit i, sånt tycker vi om.. Kollade även på ett spegelskåp men det blev inget köp eftersom det inte fanns hyllor till utan det var meningen att man skulle hänga skor inuti skåpet (?) så vi får komma på någon lösning med hyllorna där.. men jag diggar nog tavlan (tavlorna) mest! :)

För tillfället håller jag på att tvätta två maskiner nere i tvättstugan och jag ska väl börja göra mig i ordning alldeles strax.. Ikväll ska jag nämligen till jespers farmor och farfar och käka middag.. det blir gås, spännande. Aldrig ätit det tror jag :) Efter det blir det förhoppningsvis till att FACKA UR! som jag och linn beskriver det :)

Nu är det dags för tvättstugan igen tror jag.. Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0