I will build you a home in my heart

Nu är tvätten vikt och sängen bäddad, snart ska jag hoppa in i duschen och avnjuta lite värme och sen fixa någonting att äta.. börjar bli lite smått hungrig.
Rosanna (www.rosanna.bloggagratis.se) klagade idag på mig att jag borde uppdatera oftare och nu blir detta mitt tredje inlägg för idag, hoppas du är nöjd! :D
Nu ser kvällen ut att sluta hemma hos jesper med lollo och micke efter att jag fixat inköpen och marmeladmojsen.. mysigt värre! speciellt när det är så ruskigt väder ute.. jag ska försöka lura hit min kära pojkvän efter att han varit hos frisören så jag kan sno en snabb puss av honom. Tror ni jag lyckas? Det tror jag ;D


Min fina älskling <3

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Wihooo, jag är så hävla nöjd! ;D

2008-11-19 @ 16:46:27
URL: http://rosanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0