Italienska plugg

ja jag sitter förtillfället och pluggar italienska eftersom jag har kursprov imorgon, skriftligt :/ jobbigt läge! Ikväll kan planerna bli ändrade, jag är ensam hemma så micke, lollo och oscar kanske också kommer hit och äter middag med mig och jesper :) nu skulle han iaf iväg och träna så får vi se hur det blir med resten sen!

Det är bara pinsamt för er som håller på att kommentera idiotiska kommentarer till mina inlägg, jag vet inte vad det är för fel med er? Antingen är ni svartsjuka eller bara allmänt korkade. Och att ni kallar er själv tona? Ha, ni kunde lika gärna skrivit anonymt.. som sagt, idiotiskt! Visst tyck att jag är fjortis, det är ingen som bryr sig och minst jag.

Nu, tillbaka till pluggandet :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jäkla ful din kanin

2008-11-06 @ 22:46:43
Postat av: Antonia

duktigt tjejen!

haha precis VARFÖR använda mitt namn ;O

2008-11-06 @ 23:58:13
URL: http://t0naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0