Inför 18 på systemet!

Ja, det är ämnet jag ska ha tal om imorgon, ett argumenterande tal i Svenska C och nu är jag äntligen klar med det! Det ska bara övas in så är det bara att köra..
Idag är jag ju som sagt ledig och jag sov till klockan 11 idag, riktigt skönt faktiskt! Nu tänkte jag ta att städa upp lite och städa min toalett för det behövs verkligen. I eftermiddag ska jag ner till Kista för att träffa Mickan, vi ska gå runt lite i affärer antar jag och kanske ta en fika. Ska bli riktigt trevligt, har inte träffat henne sen i somras tror jag? När vi känner oss klara ska jag möta Jesper i Kista och äta middag tillsammans, sen hoppas jag att vi kolla på Day After Tomorrow som går på tv ikväll klockan 21!

Nej, nu ska jag äta lite lunch.. vråålhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0