Måndag förmiddag

och jag sitter i morgonrock! Japp det gör jag, eftersom att jag har höstlov som säkert alla andra stockholmsungdomar :) Idag vaknade jag strax innan tolv tror jag och nu har jag ätit lite spagetti carbonara med hoppet om att jag ska kunna koncentrera mig på plugget.. får väl se hur det går!
Helgen har varit rätt skön och rolig, jag jobbade lördag 12-18.. mindre kul. I fredags var jag hemma hos Niklas på hans 18års fest med jessica, lollo och linn.. jag hade nog ganska kul ändå det blev lite dans, en hel del snack och ännu mer skratt. Kan dock ha varit lite för mkt folk för att det ska varit kul, men jag vet inte.. Vi hoppade iaf på nattbussen vid kummelby och på den bussen satt jesper :) han hade varit inne i stan för att fira att en gammal kompis kommit hem igen.. Vi åkte hem till honom och sov. Dagen därpå fick jag skjuts till jobbet, vilken lyx! På jobbet var det rätt segt som vanligt, kom väl in en klunga folk lite då och då men inte mer än så.. Klockan 6 tog jag bussen hem iaf och där hittade jag jesper som hade kommit lite tidigare, vi åt middag med min mamma och satt och pratade en stund.
När vi tröttnat på att vara hemma hos mig åkte vi till honom och dit kom även oscar, tomas och micke. Vi satt i hans kök, drack och snackade skit. Trevligt, trevligt! Vi gick och lade oss tidigt.
På söndagsmorgonen vaknade jag av mig själv och tänkte "inget jobb!" men både jag och jesper var förvirrade dem första minuterna eftersom alla klockor gick olika. Till slut kom vi på att det var sista söndagen i oktober och då ska man ju ställa tillbaka tiden en timme. Vi vaknade halv 11 med andra ord. Vi ligger och myser ett tag tills vid bestämmer oss för att åka i väg till Täby centrum och Tomas ville också med.. Vi tog hans sketna Saab som låter som en gammal raggarbil dit, vi gick runt och kollade lite i affärer. Jag hittade ett par jeans av märket Killah (i strl 24?!) och även en svart vanlig klänning med resår nertill. Jag hittade även min kappa på 50 % rea som jag köpte för ca 2 månader sen, kul! Kunde fått den för 600 istället för 1200 ;O
Jesper hittade iaf ett par jeans han med och Tomas en tröja. Mucho bra! Innan vi åkte hem hyrde jag och jesper en film; Dumpad. Den har vi inte sett ännu men det blir nog ikväll! Jag ska hem till honom vid 6-7 och då ska vi laga middag och titta på filmen, men nu måste jag tillbaka till pluggandet! Innan får ni iaf en bra låt + några bilder från i fredags.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0