cozy made UF

Här sitter jag och sjunger med i Crossfades låt "Breathing Slowly", sjukt grym låt! Idag har jag varit i skolan, hade endast tre lektioner. Dagen började med italienska då jag och en annan tjej skulle ha muntligt mittkursprov, gick väl sisådär.. Blev mest en massa fnitter för att vi inte fattade någonting. Därefter var det Ung Företagsamhet som stod på schemat och på den lektionen fick vi en hel del gjort. Vi gjorde ett samarbetsavtal som alla skrev på, vi skrev klart våran affärsidé och produktbeskrivning och vi hann även maila Lars och fråga om han vill vara våran rådgivare. Om han går med på det så är vi klara, då är det bara att registrera företaget och fixa riskkapital så vi kan börja köpa in allting. Grymt va? :)

För er som inte vet så heter vårat företag COZY MADE UF och vi ska sälja ett presentkitt bestående utav hemmagjord marmeland, hemmagjord snickers, en påse löste och en tesil.. Som gjort för en mysig hemma-vinter-kväll! Under julen ska vi även sälja hemmagjorda brändamandlar :) Coolt va?

Efter Ung Företagsamhet åt jag i alla fall lunch med Limpan och vi snackade lite allmänt om allt och ingenting, därefter hade jag Book talk om en bok som är skriven utav Nick Hornby och heter A long way down. Det gick helt okej fast jag inte hade läst hela boken..
Idag är det planerat att sola solarium med elin eftersom det inte blev så igår, solariet stängde klockan 7 så det sket sig.. men idag ska vi dit vid klockan halv 3 och då jävlar ska jag få lite bränna. Därefter blir det nog hem och städa och sen ska jag troligtvis träna ikväll, det är skivstång 19.30 som jag vill gå på. Får se om jag orkar, känner mig rätt slut men om jag inte går på den så blir det iaf träning här hemma efter schemat jag har på madeinlumpen.se!

Gårkvällen bestod utav myspys med Jesper, vi kollade på Proof of life som gick på 3an. Den filmen är riktigt bra! Han åkte härifrån runt 12 och jag somnade rätt snabbt efter det kan jag säga..
Nu ska jag iaf fixa naglarna eftersom inte det heller blev av igår! Gårdagen bestod mestadels av plugg tyvärr men jag har absolut INGENTING att göra tills imorgon, första gången på terminen jag inte har någonting att göra! Wohoooo!

Crossfade - Breathing Slowly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0