Lördag

Sorry, fortfarande lite ovan att skriva blogg så jag lixom glömmer bort att uppdatera :p Nu är jag iaf hemma hos antonia och vi ska åka till stinsen. Antonia ska köpa present till sin mamma som fyller år på tisdag.. Jag ska köpa ny foundation och täckstift och så gick min väska sönder igår så ska kolla med skomakaren om dem kan fixa den på något sätt..

Igår var vi iaf på Collage.. vi hade jättetrevligt där faktiskt :) inte så mkt att säga om kvällen, den började dåligt och slutade dåligt.. men däremellan var det lyckat. I torsdags när vi var på cafét så tappade mikaela sin plånbok så vi var tvungna att åka förbi där och hämta den och då blev klockan så pass mkt att vi inte hann förkröka någonting utan vi drog direkt till collage.. Kvällen slutade med att min mobil var borta, och ja den har jag fortfarande inte hittat så den är väl hos någon random eller så är den kvar på collage (hoppas!). Jag har iaf mailat dem så får se om jag får något svar..

Vi blev också bjudna av dj Levis till Cafét på söndag där det är Dj Challange och han ska spela.. ska bli kul!! dock inte så mkt dricka hoppas jag på eftersom det är skola på måndag :P men vi går ju dit för att träffa honom och Dj Baby J..

Torsdag var i vilket fall som helst sjukt lyckad, bra musik och bra umgänge.. Sjuka filmer spelade vi in på vägen hem också. HAHA, det blir nog ingen uppladdning av dem iaf.. sjukt pinsamt. men vem vet? hahaha

Nu ska vi iaf till stinsen, lägger upp bilder sen när jag orkar!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag såg Mikaela tillsammans med dj levis då på the voice club o sen på dj challenge....e de något mellan dom?

2009-11-16 @ 05:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0