plugg,plugg,plugg

Jaa det är den där förbannade affärsjuridiken fortfarande men är på sista kapitlet nu sen är jag klar.. skönt!
Gårkvällen spenderades med jesper och vi åt först middag på ph och sen köpte vi med oss chips och cola till filmen som började klockan 21. Det var systrar i jeans och jag har läst boken för några år sen och tyckte att den var bra, dock vet jag inte om jag tyckte att filmen var lika bra.. Vi såg inte allt men det jag såg var väl sådär.. Jag fick iaf sovsällskap och det var mys!
Imorse försov jag mig, igen.. fy skäms!.. på min väckarklocka som ringer en gång i halvtimmen istället för en gång var tiondeminut. Klockan 8,55 skulle jag ha muntligt kursprov i italienska och jag vaknade 8,20. lyckat! Jag fixade iaf så att vi fick göra sist av alla grupperna så det löste sig iaf och själva provet gick väl sådär men hoppas på VG iaf. Imorgon börjar jag till engelskan klockan 11,35 men känner egentligen att jag borde skippa den eftersom jag har 3 timmar hål efter den lektionen.. Isf har jag sovmorgon till klockan 15 och det hade väl inte skadat men tyvärr så har jag redan skolkat 3 timmar den här veckan och jag tror det får räcka.. det är ju ändå bara två dagar kvar av den här hemska perioden och de kommande veckorna kommer mitt schema vara naaaajz!

Ikväll ska jag hitta på någonting med Lollo. vad vi ska göra är inte säkert än men jag är faktiskt lite sugen på att gå på bio och se Burn after reading, den verkar bra :) Annars kanske vi bara glider runt i kista och ja.. gör ingenting :)
Förresten så vill jag bara påpeka att idag är min 5e rökfria dag! Nu, tillbaka till pluggandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0