Tillbaka igen

Tjena!

jag gav upp det här med bloggandet ett tag men nu är jag tillbaka! :)  För tillfället är jag hos frugan och fredde är också här.. Kalle kommer strax och kl 20.00 sitter vi bänkade framför tvn för att kolla på AIK-Djurgården.

Lite uppdatering för er som inte vet så jobbar jag på cykelringen, jag fick jobbet.. Har jobbat där i snart en månad, det är faktiskt riktigt kul! Annars går jag i skolan och är med vänner..
I helgen vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, imorgon tar jag nog det lugnt eftersom jag börjar jobba kl 9.45 på lördan, öppna butiken är aldrig kul.. På lördag är jag ensam hemma och ska förmodligen ha tjejmiddag och sen dra ut på något kul!

Och om ca 11 dagar drar jag till Cypern med morsan, ska bli så himla skönt! Komma bort till strand och sol :) Igår hade jag en ledig dag och var nere hos frisören i lägenheter under mitt rum, jag blev blond igen ;D inte helt blond, men en blandning mellan brunt och blont.. Ser fram emot att det ska blekas på cypern!


Det var allt för tillfället, nu ska jag spela lite guitar hero!
Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0