Torsdag

Hej hopp! Nu är jag hemma och antonia åkte precis härifrån, fick en tidig födelsedags present haha! Ni som känner antonia vet nog vad det var för någon present, jag säger såhär; den är 23 cm lång, rosa och vibrerar och det är samma present  som jag fick förra året av henne haha XD tack så mycket gumman :) sånna kommer alltid till användning någon gång :O

Ikväll har jag inte så mycket planerat, har pluggat lite när jag kom hem från skolan innan tona kom hit så det är inte så mycket kvar nu. har gjort klart allt som ska vara klart tills imorgon i alla fall.. resten får jag plugga på söndag. Kanske drar till Kista lite senare med fröken Tellebo, jag måste reklamera min mobil, eller i alla fall försöka så jag får en ny eftersom den varit inne på lagning nu tre ggr och funkar fortfarande inte bättre och sen ska jag väl köpa present åt lilla antonia :) en lite sen sådan.. men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! och då menar jag bokstavligen något gott, har redan tänkt ut vad jag ska köpa :) men ska inte avslöja för mycket nu haha!

Nu ska jag nog spela lite guitar hero! finns inte så mycket annat att göra.. :)
puss & kram!


Kommentarer
Postat av: Antonia

hahaha så jävla självklar present va det väl inte? :P

haha gott:P snackar vi mat nu?;P

2008-01-31 @ 23:11:06
URL: http://t0naa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0