inte ett moln på himmelen

God dagens!
Nu har jag legat ute och stekt i solen någon timme så brännan börjar ta sig om man säger så.. och nu är det ju bara lite mer än en vecka tills jag och jessie drar till Franska Rivieran! :) Lagom roligt vi kommer ha!
Gårkvällen spenderades med Philip nere i edsviken, vi shota vodka och drack vin och öl.. Det var rätt mysigt och vi pratade väldigt mkt känslor, kul :)
Vid klockan halv 1 tog vi cyklarna till eggy och hälsade på simon jerez, eggy, maria och martin blixt. I huset mittemot hade Gooden fest så då hälsade vi på Anton Wilhemsson, daniella, tess och några andra. Efter det drog jag hem och somnade som en stock!
Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska nog städa här hemma nu på dan och sen ikväll så ska vi ut och partaja eftersom linn åker till singapore imorgon..


som sagt, det börjar ta sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0