Måndag

Hallå hallå!
Nu har jag precis proppat i mig lite spaghetti carbonara som inte var så lyckad, men men sånt man får leva med! Idag hade jag tänkt att sola nu på dagen och runt klockan 5 så ska jag och mamma till Ikea en vända igen för att köpa en spegel och lite smått och gott.. Efter Ikea ska jag träffa Elisa, ta en promenad i stan eller något.. :)

Igår var jag och badade med chippen, oskar, robin och johanna. Det var riktigt mys faktiskt!  Jag hade ingen aning om vilket bad det var när oskar innan sa "flaten" men när vi kommer dit så känner jag igen mig och vi var där med min gamla skola och orienterade. Riktigt fin strand var det iaf, det hette flatenbadet och låg någonstans långt bort haha. När jag skulle till jobbet fick jag iaf skjuts av chippen till älvjsö och så tog jag tåget till sundbyberg.
Efter en skön dag på stranden så kommer man till jobbet och tänker att det ska bli kul att kränga lite, men icke! När jag kommer till jobbet så har de precis upptäckt vatten inne på lagret och då har den gamla gästtoaletten svämmat över så det var bara att ta en mopp och börja skura upp allt vatten. Det var ett jävla jobb och det var inte kul vill jag säga och många kartonger hade blivit förstörda så det var rena rama helvettet precis innan öppning. Men vi är bäst så vi fixade det!
Jag slutade iaf klockan 24 och tog taxi hem så jag var hemma runt halv 1.


flatenbadet


Chippen och Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0