du,du,du

innerst inne vill jag bara ditt hjärta nå
det enda jag vill är att få dig att förstå
att jag tänker på dig oftare än bara då och då
jag vet inte riktigt hur jag ska formulera detta
men jag känner på mig att du är den rätta

jag säger detta rakt upp och ner
hela jag skiner upp bara när du ler
jag lägger mitt liv i dina händer
varje dag utan dig blir ett kryss i min kalender
jag tänker på dig natten lång, på avstånd
flirtar med dig baby varje gång, på avstånd

du har så vackra ögon, djupa att några drunkna i
jag försöker sluta kolla men kan bara inte låta bli
du är den enda som kan släppa mig fri
att det blir vi, finns bara i min fantasi


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: mickan

vi känner samma sak, jädrans dumma pojkar. vi får höras sen idag gumman och prata lite :)

2008-06-27 @ 16:35:15
Postat av: Emma

mm dem är inte snälla :/ haha..

jag ringer dig lite senare plutt <3

2008-06-28 @ 14:47:07
URL: http://lyxpaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0