Gårdagen

Igår var en bra dag, riktigt rolig dag! Klockan 10 vaknar jag och käraste mickan undrar om jag vill träffas och ta en shoppingrunda i stan, klart man inte tackar nej till det?! Klockan 12 sitter vi på tåget på väg in och vi hade det riktigt trevligt faktiskt :) Mickan är en tjej som bodde här i helenelund förrut men flyttade för nått år sen, vi var som bill och bull för 3 år sen.. Riktigt kul att träffa henne igen!
 I stan köpte jag två bhar med trosor till, solglasögon, två svarta klackskor och en ring. Skorna var välbehövda, vet inte om de andra grejerna var det men. Ibland får man skämma bort sig ;D
Jag var hemma runt klockan 4 och då tog jag det bara lugnt, klockan 6-7 var jag nere i kista och på la piazza där gänget var samlat; micke, jimmy, krille, robin, alex m, frank, alex k och jag. Sanna kom ca 1 timme senare :) Vi kollade på sverige som spelade mot grekland och vi VANN! 0-2 till sverige! Jag hade faktiskt tippat på att grekland skulle vinna :)
När matchen var slut partade vi vidare med massa dricka och till slut skulle jag cykla hem, det gick iaf framåt och jag kom hem oskadd ;D

Igår fick jag även ett nytt smeknamn av robin och frank; Mrs. Ballack. De fick reda på att jag var halvtysk och tydligen är Ballack en spelare i tyskland. haha, så kan det gå!

Här kommer lite mobilbilder från la piazza och Grekland - Sverige!

Krille och micke

jimmy, frank, micke och krille

micke ser helt död ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0