Hemma igen

Hallå på er! Nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet, sjukt trött och har sjukt ont i fötterna! Jag ska snart käka middag sen ska jag göra mig i ordning. Vet inte exakt vad jag ska göra ikväll, ska iaf ner till kista för att hämta min cykel på krogen på torget som heter La Piazza, killarna ska kolla på EM där och Jimmy har tagit dit min cykel från krille eftersom han lånade den i natt när han skulle hem.

På jobbet har det inte varit kaos men det har heller inte varit särskilt lugnt, kan bero på att vi endast varit tre st i butiken när man normalt brukar vara 4-5 stycken men Rasmus hade skadat foten och kunde ej jobba..
Nu ska jag iaf käka middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0