Mrs. trötter

Hej på er alla läsare! Idag har varit en slapp dag för min del, jag vaknar upp runt klockan 10 och bestämmer mig för att sätta mig i solen ett tag.. Där sitter jag till klockan 12 då antonia kommer hit och vi käkar lunch,eller jag käkar lunch och hon käkar bröd eftersom hon inte är ngn kanin som jag är :) Till lunch blev det en ost och skinksallad som smakade smaskens! Därefter gick vi till helenelunds station för att hon skulle hälsa på andreas sedan tog vi cykeln tillbaka till mig och slappade.. 
Runt 2 hoppar jag in i duschen och börjar göra mig i ordning och klockan 3 är jag hemma hos krille i kista.. Jag och antonia tog samma buss och när hon skulle gå av bussen i akalla så såg hon ett busskort, "oj mitt busskort" tänkte hon.. Men hoppsan det var mitt som hade ramlat ur väskan! Jäkla tur att hon såg det annars hade jag varit utan nu..
Hemma hos krille kollade vi lite på tv, snackade och tog det lugnt.. Jag tror klockan var runt 5 när båda slockna framför tvn, jag vaknade igen klockan 6 och var tvungen att röra på mig eftersom det var middag klockan 7. Men innan jag åkte hem så var jag tvungen att till akalla och hem till antonia för att hämta mitt busskort som hon gömt i sin pappas träsko utanför dörren, de åkte nämligen till landet runt klockan 4..
När jag gått en ''liten'' promenad så rörde jag mig hemåt och träffade Jacob och hans kompis, vi stod och snackade lite sen hoppade jag på bussen.. Satan vad jag är trött nu!

Imorgon jobbar jag kl 10-17 och sedan är jag ensam hemma, mamma åker nämligen till landet imorgon bitti. Skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0