myskväll

Godmorgon på er!
Vaknade för en stund sen och ska snart åka iväg till jobbet, idag jobbar jag 11-19 med mange, sundbrink och alexander.. får se hur denna dag slutar!
Jag måste dock dra mig ifrån jobbet någongång vid halv 1 för klockan 1 ska jag vara på eastmaninstitutet hos den där bettfysiologen igen.

Igårkväll hade jag och elin pelin myspys hemma hos henne, vi åt äppelpaj som hon hade bakat och så åt vi chips och gurka med dip och kollade på filmen 1408. Innan detta så mötte jag olle i helenelund station och han var snäll och skjutsade mig till elin :)

Nu måste jag göra mig i ordning och packa väskan!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-06-26 @ 09:51:33
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0