Fredagslunch

Tjolahopp! Jag har inte skrivit på ett tag såg jag och anledningen till det är väl för att jag inte varit hemma så mycket. Som sagt så bor jag mer eller mindre hos frugan antonia. :)
Den här veckan har varit ganska lugn, en del att göra i skolan men det överlever man. Igår hade vi hål innan sista lektionen som var idrott så då gick jag, eddie, pontus, stefan och martin till gymmet i sollentuna simhall och gymmade lite grann och fyfan vilken träningsvärk jag har nu alltså!
Nu är jag hemma för att jag har långt hål ända fram till 12.40, jag har precis stoppat i mig en räksallad som Anders köpte med sig åt mig igår. Riktigt mumsigt!

Under veckan har jag börjat läsa min bok om hur man får MVG i alla ämnen igen, jag hamna lite ur spår där ett tag, och jag har nu börjat blivit en nyttigare människa faktiskt! Jag har börjat käka sallad till maten t.ex. och det är ett stort framsteg :) Rökningen kämpar jag fortfarande med och det kommer, det kommer.. nångång.
Till er som aldrig börjat röka, börja aldrig! Fy fan vilket helvette det är att komma ur det sen, fy alltså. Börja aldrig, pröva aldrig. Så himla onödigt.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som sker, jag kanske skulle träffa elin. Min fruga ska ju till ludde och sova där, bara dissar mig sådär! Fy skäms :p

Nu har jag inte mycket mer att säga och vi får väl se när jag skriver nästa gång.. :)
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Antonia

Dissa ju han för dig nu så...det så..
det är ju så när man är gift

2008-03-07 @ 22:03:59
URL: http://t0naa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0