Home, sweet home

Goddagens!

Nu är jag hemma igen. Idag har dagen gått riktigt fort, morgonen började med 2 timmars samhällslektion som gick rätt så smidigt. Efter det hade vi svenska i en timme där vi håller på med en myt som vi ska spela upp på torsdag så det var mest flams och trams med min grupp, efter svenskan hade vi mentorstid i typ 2 min och sen fick vi gå på lunch. Till sist hade vi gymnastik efter lunchen, det var riktigt kul idag! Vi spelade volleyboll och det var tjejerna mot tjejerna så det vart mest skratt och trams. Inte lika seriöst spel som killarna alltså. Jag fick också ett smeknamn av en lagmedlem, Julia E, och det fick bli Emskel (?). Fråga mig inte vart hon fick det ifrån men så blev det! haha.

Idag hade jag inte tänkt göra särskilt mycket, har tre saker som ska vara klara imorgon. Det ena är i historia och då är det ett fördjupningsarbete som ska vara klart (vilket jag knappt börjat på) och sedan är det instuderingsfrågor som ska vara klara, vilket dem är. Sen ska jag ha ett utkast på min artikel om Irlands shopping i engelska klart. Det går nog rätt fort, det är historian jag måste lägga ner mest tid på.. suck.

haha, jag fick precis ett fint mms från antonia och scott! :D Tänkte dela med mig av getingarna :)
image82

Nu har jag inte mkt mer att skriva, lägger snart upp en lista för vad som behövs göras!
Peace 'n' Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0