Lill-lördag

Godkväll gott folk!

Idag har varit en rätt seg dag, men den har samtidigt gått fort! Hur nu det funkar? I alla fall så var jag på jobbet från klockan 1 till klockan halv 5 typ. Vi hade en jäkla massa utbildningar, det var på t.ex. olika cyklar och på kassasystemet och ordningsregler och blablabla.. Massa, men nu ska jag börja jobba på riktigt! Jag är uppskriven på lördag och söndag men kanske t o m börjar redan på fredag! Får se, skulle smsa honom om det imorgon :)
Efter jag varit på utbildningen åkte jag hem och käkade grekisk sallad till middag och glass till efterrätt! Mums, tyvärr mättar sallad inte särskilt bra, men gott är det!

Snart ska jag börja röra mig mot väsby och hem till hamster, vi ska typ glo på film eller något.. får se. Tills dess hittade jag ett roligt tidsfördriv:

Lovar du att vara ärlig? Handen på hjärtat
Du heter: Emma
Smeknamn: Kärt barn har många namn
Låt just nu: Flipsyde - Spun
Om du röker: Ja
Beroende av: Träning
Favoritkaraktär(er) i bok: Poliser
Vem behöver du mest just nu: ööh, ingen för tillfället. Jag nöjer mig med sängen!
Vad tror folk om dig: Att jag är mammas lilla flicka, tror jag..
Stämmer det: NEJ.
Vad får du oftast komplimanger för: Kroppen och ögonen
Vad säger du för att imponera på någon: Drar ett dåligt skämt, haha
Hur imponerar man på dig: Bjuder mig på glass

Brukar du skratta för dig själv? Ja ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Nej, du?"
Vilken är din favoritmålning? ööh.. ngn av picasso?
Vart bor du: Helenelund
Trivs du där: Självklart
Äger du några converse: Nej
Vad har du för mobil operatör: comviq kompis såklart
Är du allergisk i mot något: Nope
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Studera utomlands
Hur svarar du i mobilen: Beror på om det är ngn jag känner eller om det är privat nr
Vem ringde du senast: Hamster
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Jag slutar klockan 8 och är hemma senast halv 9" typ..
Antal sömntimmar inatt: 9 typ
Sov du ensam: Ja
Tycker du om din pappa: Nej.

Brukar du komma i tid: Beror på till vad.. Lektioner? nej. Jobb? ja
När mår du bra: när jag befinner mig i roligt sällskap
När blev du fotad senast: Idag vid matbordet
Vanligaste färg på dina kläder: Rosa
Vad tycker du om fötter: Nödvändiga, men otroligt fula!
Är du smart: Ja, när jag har lust och ork
Är du aktiv i skolan: Ja, när jag är på humör för det
Vem/vilka saknar du just nu: Jag saknar min fru!

Favorit dryck på morgonen: Proviva
Rakar du benen: Of course
När brukar du gå och lägga dig: Efter 12
Är du blyg: Absolut, inte!
Sysslar du med någon idrott: Ja en del olika
Vill du hellre ha mail än brev: Nej!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja typ..
Har du spytt offentligt: Det har jag säkert men kommer inte ihåg när. I wounder why?

Använder du stjärnor eller kajal: Inget av dem
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: mormor och morfar
Är du nöjd med ditt liv: Japp!
Om inte, vad vill du ändra på: ..
Är du bortskämd: folk brukar påstå det ja

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Sysslar du med någon idrott: innebandy
:O?

2008-03-26 @ 19:28:23
URL: http://rosanna.bloggagratis.se
Postat av: Emma

haha det blev fel!

2008-03-26 @ 19:34:17
URL: http://yxpaket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0