Plugget

Ja, nu står man här i datasalen igen.. Bland alla spelande små töntar, haha! Börjar om ca en halvtimme så detta får bli mitt tidsfördriv tills dess. Idag hände det en rolig grej när vi var på engelskan och precis satt oss i datasalen, från ett rum bredvid kom en man ut och började småskrika på oss att vi inte fick vara där inne utan lärare och massa saker. Han slet tag i antons stol och påstod att han flyttat datan och hotade med att han skulle slänga ut oss alla. Vi protesterade då och sa att våran lärare är Ann Björklund och att hon kommer hit vilken sekund som helst och då kläcker han ur sig att Ann Björklund är tjänsteledig (?) wtf lixom? han gick in på sitt rum och stängde ner ALLA datorer till slut kom Ann och hon var då inte tjänstledig! hahah.

Igår blev det dock ingen shoppingrunda i väsby centrum, jag åkte till hamster direkt och han var taggad på att festa som vanligt.. haha, så vi åkte ner till centrum och dem fixade bira och då passade jag på att möta elisa och rosanna som jag lovat.
Kvällen gick och vi hade rätt trevligt, idag har jag å andra sidan inte bestämt så mkt. Frugan ska på dejt så hon ville ha hjälp med klädval, kanske är snäll och droppar förbi henne en sväng sen..

Nu har jag inte så mkt mer att skriva så vi hörs väl lite senare!
Peace 'n' Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0