Today is the day!

Yes it is! Idag ska jag nämligen på jobbintervjuCykelringen i Bromma/sundbyberg.. Hoppas verkligen jag får det jobbet, behöver extra pengar med tanke på att jag ska åka utomlands 3 ggr i sommar! Det blir mycket fickpengar..
Jag gick tidigare från skolan idag, italienskan slutade 13.40 och jag gick efter den lektionen. Egentligen hade vi hål då och sen kl 15 har vi idrott, men den hoppade jag över för att jag ska hinna göra mig i ordning och komma i tid. Inte helt säker på hur man åker än, men jag hoppas det går bra i alla fall.. Önska mig lycka till :)

Efter intervjun ska jag och frugan sola solarium i rådhuset på solkungen och efter det tänkte vi ta en fika. Nu måste jag göra mig i ordning!
Peace 'n' Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0