2 dagar kvar... sen tillbaka till reality

Tjudiluuu!
Det blir sa att nar mamma  tar en sovstund sa hamnar jag har nere vid datan och garna pa en shoppingtur.. Idag har jag inforskaffat en brun vaska och en sen fodelsedagspresent till simon som fyllde 18 for ngn vecka sedan :) Jag overraskade aven mamma med kaffe pa burk, haha hon blev overlycklig!
Idag har jag annars bara legat pa stranden och degat, anda fram till klockan 4 faktiskt! Brannan borjar ta sig nu, imorgon blir det troligtvis sololjan som kommer fram de har tva sista dagarna..
    Vi aker hem pa mandag, tror flyget aker klockan 2 nagongang, trakigt. Jag verkligen stormtrivs har och har angest over att behova ga tillbaka till skolan och ta igen allt jag missat! Vilket ar enormt mkt... suck. Men sa lange jag ar har sa ska jag inte tanka pa skolan!

Idag kakade jag en underbar carbonara till lunch, grymt god. Maten har ar faktiskt helt super! Har aldrig varit med om, och jag ar valdigt krasen nar det galler mat, att jag varit nojd med all mat jag kakat under hela veckan! Har troligtvis lagt pa mig nagra kilo den har veckan..
Ikvall ska vi kaka pa en italiensk restaurang precis uppfor backen dar vi kakade lunch forsta dagen nar vi kom hit.
Efter det blir det troligtvis en drink pa varat stammis stalle vid namn ''Ghetto Bar'' haha!

Nu ska jag upp och ta en dusch sen ska vi ut.. Har ar klockan en timme fore er tid i sverige sa snart ar det middagsdags! Middagstiden har pa cypern ar runt 8-9..
Ciaaaao!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Emma, jag saknar dig som tusan!!

2008-05-09 @ 19:27:25
URL: http://rosanna.bloggagratis.se
Postat av: Antonia

Emmaa nu får du ta å komma hem!
Livet e inte som vanligt utan dig:(
Känns som min fru tagit skillsmäsa eller nått:(
fyy faan!!!!

2008-05-10 @ 15:07:51
URL: http://t0naa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0