3 dagar kvar!

Godmorgon alla läsare!
Idag
var jag uppe tidigt, redan klockan 8. Inte frivilligt, men uppe var jag. Jag hade tandläkare klockan 9 i sollentuna och så tänkte jag att när jag ändå var ute och rörde på mig så kunde jag åka till rotebro och sola solarium, vilket jag gjorde! Nu är jag hemma igen och ska snart fixa lite frukost.. Idag har jag planerat att vara med frugan men först är tvättning på schemat. Har bokat tvättstugan klockan 11, måste tvätta alla sommarkläder o.s.v. tills vi åker. Längtar!!

Igår var en riktigt mysig dag! Jag vaknar runt 10-11 och slår en pling till frugan som också precis vaknat, vi bestämmer oss för att åka in till stan och sätta oss på en mysig uteservering i kungsan och glassa i solen. Klockan 1-2 var vi inne i stan och jag har beställt min bakisfrukost; Pasta med pesto och kyckling, riktigt mumsigt! Efter att vi suttit ute och myst så bestämmer vi oss för att ta en promenad till gamla stan för att kolla på alla knasiga butiker som finns där.. Vi gick runt ett tag och till slut köpte vi varsin mjukglass och satte oss vid vattnet. Därefter vart det kallt så vi rörde oss hemåt.
På kvällen mötte vi jerry, falk, peter och simon vid ICA i helenelund. Vi hade bestämt oss för att grilla hemma hos Jerry. Jag hade med mig marinerad lövbiff, potatissallad och lite sallad. Riktigt gott! Vi satt ute ett tag tills det började bli kallt, runt klockan 11 började vi kolla på någon cp film som jag somnade till och runt klockan 1 fick jag skjuts hem. Jag kan säga att jag somnade som en stock när jag kom hem :)

Nu ska jag fixa någonting att käka! Här kommer lite bilder från valborg på våran intressata väg till tåget. Enjoy!

image102 image103 image104 image105 image106


Kommentarer
Postat av: Olli

Gick det bra hos tandläkaren?
Ha en super bra dag!

2008-05-02 @ 10:44:17
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0