5 dagar kvar!

Goddagens på er!

Idag
var en kort dag i skolan för min del, endast tre lektioner och slutade klockan 2. Dock hade jag en svenska redovisning som gick sådär och på idrotten som var sista lektion körde vi brännboll. Det var superkul, man fick verkligen en riktig sommarkänsla utav det!
Nu har jag bara 5 dagar kvar utav skolan, sen är det sommarlov. Det är rätt mycket nu dem sista dagarna, jag har två prov i historia, en inlämning i historia och en inlämning i svenska. För tillfället riktar jag in mig på det stora historia provet som jag har på torsdag, det provet är om Imperialismen, Första världskriget och Ryska revolutionen. Det andra provet är som våran lärare CHÖ så fint kallar det "en kursskrivning", det är begrepp osv. som vi har tagit upp under HELA kursen, vilket är 6 månader. Men man får väl alltid försöka göra det bästa. Det provet är förresten redan imorgon, direkt på morgonen. Plugg, plugg, plugg. Jag har pluggat i ca 2 timmar nu, ända sen jag kom hem vill säga..

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom och plugga, kanske ta hand om mig själv lite grann? Det var länge sen man ägnade sig åt sig själv.. I helgen är jag ledig så kanske kan sätta på lösnaglar igen? Färga ögonbrynen? Ta ett bad med mjukgörande olja? Lyxa till det lite för mig själv!
Jag fick min lön idag också, det var ingen dålig lön kan jag säga så jag kanske åker ner till kista och skämma bort mig lite också..
Nu ska jag iaf vila huvudet lite grann från allt pluggande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0